Wednesday, February 25, 2009

saya gembira :)

hari ni saya gembira :)

hehe..pg td sempat ym dgn sorang senior yg skrg dh kt m'sia..rndu kat sahabiah2 yg lama xjmpe..bila dpt jmpe korang ek???..saya rndu nk makan sama2 ngan mereka..bising sama2..semua bnda laa buat sama2..baca quran sama2..g jalan sama2..rndunye saat tu...

lpas ym tu, sy pun kna g kelas..hari ni cuma ada 1 kelas..ok laa,x ngantuk sgt..lepas kelas,g kedai buku jap,cari envelope n kad..lpas tu balik bilik...

saya pun onl9 ngan family saya..perkara ke-2 yg buat sy gembira.. :) sronoknye..saya rndu mummy saya..huhu...nak balik!!! saya rndu keluarga saya..kerenah adik2 saya..walaupun diorang slalu kena marah ngan saya..huhu..rndu masakan mummy n angah saya.. (n malas je nk masak kt sini..huhu)
kalaulaa saya ada sepasang sayap,mesti saya akan terbang...meredah kesejukan musim sejuk ni,mncari benua asia..dan kmbali ke malaysia..huhu..kalaulah...
*btw,time kasih pada teknologi yg canggih ni,yg membolehkan sy lihat wajah family saya walaupun kami jauh beribu batu..

lepas tu saya klua...1st time klua sorang2..pegi pos surat n beli barang kat asda..beli apple, biskut,jus..sgt best shopping kat asda tu..murah dan sedap..huhu..kalau laa sy xkisah berat bdn saya bertambah,mesti sy beli byk2 chocolate,biskut,keropok..semua bnda yg x berkhasiat tu laa..tp sy ingat pesanan mak sy..jg kesihatan..huhu..so sy pun beli yg berkhasiat je..xlama lpas tu saya pun balik..

petang tu, saya sempat ym ngan sorang ni..ni perkara ke-3 yg buat sy gembira hari ni..hehe..smpai laa sy kna paksa dia utk tdo...1st time kami ym..ingatkan mcm malas nk ym,tp ym je laa..huhu..time kasih ym ngan saya..

ok laa..sy nk g makan..hari ni x makan proper meal lg..t'hari mkn bskut..lpas tu mkn bnda merepek..tp bkn nye rajin pun nk masak mlm ni..so mkn je laa apape yg ada..huhu..ok..till then..

walaupun x semua hari indah..tapi hari ni pasti salah satu dari hari2 yg buat sy gembira :) time kasih Allah..moga kegembiraan ini x hanya smpai di sini..

4 comments:

  1. Moga happy selalu...Jangan makan coklat banyak2 sangat...take care ye :)

    ReplyDelete
  2. bile nak skype ngn Harris plak ni mummy poko?? xpenah nampak online pun...;p

    ReplyDelete
  3. jeles la aku org amik gamba pkai baju sejuk nih..xmerase aku..sedih tul aku..anne, sejuk ke kt sane..

    ReplyDelete
  4. winter da abes,tp still sejuk..

    along,add laa skype n..bley skype ngan harris nnti..huhu

    ReplyDelete