Thursday, December 24, 2009

kali ini

waa...lamanya dah x mengupdate blog..rindu sebenarnya untuk menulis sesuatu,tapi ada je yang menghalang niat untuk menulis tu..dah lebih sebulan..bersawang dan berhabuklah blog ni..banyak kena lap dan bersihkan..apa yang penting, ialah untuk start tulis apa2 sebelum boleh mula menulis apa yang sepatutnya..


setelah lebih sebulan x mengupdate blog, banyak benda yang dah berubah..dan perubahan yang paling best adalah ini post pertama dari bumi malaysia.. =) walaupun balik cuma sekejap, tapi perasaan best dapat balik tu x dapat digambarkan dengan kata2..biar pun hanya duduk rumah setiap hari dan boleh dikatakan buat perkara yang sama, tapi bila bersama famili tu laa yang paling best sebenarnya..mungkin ini kali terakhir boleh spend masa macam ni bersama famili..keadaan pada tahun2 akan datang mungkin akan berubah..


dah hampir 3 minggu berada di rumah dan lebih kurang 3 minggu lagi sebelum berangkat ke bumi yang jauh itu..betapa cepat masa berlalu..setelah 10 bulan meninggalkan bumi malaysia, x banyak perubahan yang dapat dilihat..kecuali adik2 yang semakin membesar..dan beberapa perubahan dalam keluarga..


xtau nak tulis apa lagi dalam post kali ni..sambung dalam post yang lain nanti..erm, lagi seminggu je tahun 2009 akan melabuhkan tirai dan kita akan melangkah ke tahun 2010..bermakna cabaran yang menanti semakin besar..


till then, wassalam~

1 comment:

  1. perubahan adik2 yang makin membesar je ker? perubahan akak dan abang ipar semakin besar pon yer jugak hahaha...dan Pochue masih belum masak special untuk kami sumer disini...masih menanti hari itu muncul huhuhu :P

    ReplyDelete