Wednesday, September 11, 2013

muncul semula


finally after almost 3 years, tetiba rasa rindu nak tulis dalam blog ni. ala2 artis yang x berapa popular la kan, ada time dia up, pastu dia stop jap, after few years naik balik. hehe..saya ni artis ke? mestilaa x kan.

so apa yang berlaku sepanjang hampir 3 tahun x update blog ni? one thing for sure is i'm still alive, alhamdulillah. kalau nak cerita semua yang berlaku, memang tiga hari tiga malam pun xkan dapat menceritakan kisah selama 3 tahun kan. kalau nak diringkaskan, kena buat ala2 summary gitu. hehe..

secara ringkasnya, saya dah ada 2 orang anak yang comel alhamdulillah..saya dah mula bekerja awal tahun lepas..meaning this year is my 2nd year of teaching..dan sekarang masih menikmati cuti bersalin yang masih berbaki sebulan..so, itu je yang berlaku selama 3tahun? haha...xperlu pun untuk cerita apa yang berlaku sepanjang 3tahun ni, tapi yang penting saya dapat mengubat rasa rindu nak menulis dalam blog ni semula, walaupun hakikatnya mungkin xada orang yang baca..haha :p

kira tulis dalam blog ni macam tulis diari jugak laaa..nanti after few years bila saya baca blog ni balik, saya akan tersenyum sendiri mengenang kenangan lalu.. :)

ok,tu je buat sekarang, till then!

9 comments: