Thursday, May 28, 2009

berakhirnya MF'09

berakhir sudah Malaysian Festival 2009..maka jadual hidup yang sebelum ini agak tidak teratur akan kembali normal insyaAllah..huhu..


Alhamdulillah..MF berakhir dengan lancar..dan di sebalik kejayaan MF ini, apa yang penting..adalah kerjasama semua orang dalam menjayakannya..baik untuk memasak, mengemas, menyiapkan barang2 props dan exhibition, pelakon2, dan semua orang laa senang cakap..


walaupun hanya one-day event, namun rasanya sambutan agak meriah..sambutan positif, dan boleh di'improve'kan pada masa akan datang dengan objektif untuk mengenalkan Malaysia kepada orang lain...tak kisahlah apa pun aktiviti yang akan dijalankan, tapi as long mencapai objektif, rasanya dah ok kan..

acara kemuncak MF tahun ini, iaitu pementasan teater muzikal PGL pun agak meriah jugak.. dihadiri oleh pensyarah2 yang supportive, beberapa warga Malaysia yang turut menuntut di Plymouth, dan orang2 putih lain..

apa lagi nak cakap?tak idea sangat sebenarnya..tu je laa kot buat masa ni...ada laa sket2 gmbar..xtau laa nape sekarang macam kurang sikit minat untuk amek gambar ni..huhu...
.
.
lepas habis pementasan~
.
.

sultan mahmud syah~ "i shall do it!!!" huhu

.

tun mamat dan pahlawan2 melaka yg terbilang..

.

seorang makcik yang posing di tapak exhibition.. huhu..

that's all... :)

*katanya PGL ni dah masuk youtube..tp xcheck pulak..untuk gambar lebih lanjut, boleh refer kat facebook..

...wallahu'alam...

1 comment: