Thursday, April 22, 2010

ada apa dengan 22?

rasa2 apa yang istimewa dengan angka 22? bagi saya, sama je dengan angka2 lain..dan hari ni ialah 22 april..apa yang istimewa tentang hari ni? rasanya sama je dengan hari2 yang lain..


cumanya, 22 tahun yang lepas pada tarikh 22 april ni jugak, seorang bayi telah selamat dilahirkan oleh ibunya..selama 22 tahun dia dah hidup dan bernafas di muka bumi ni..alhamdulillah..22 tahun yang lepas masa dia dilahirkan tu ialah pada tahun 1988..


22 tahun selepas tu, pada tarikh 22 april, genaplah umur bayi yang dilahirkan pada 22 april 22 tahun lalu, berusia 22 tahun..


haha..pening2, banyak sangat 22..huhu..saja je tulis intro yang agak merepek ni..apape pun, just wanna wish bayi yang lahir pada 22 april 22 tahun lalu.. UMMU ATIKAH ADNAN :)




hepi bday yang ke-22 pada 22 april!!!!xwish secara lisan lg..wish kt blog pun kira aci laa kan??hehe..so, sempena birthday ummu yang ke-22 ni, just wanna wish u:


semoga umur diberkati

dimurahkan rezeki

dimudahkan urusan

diberikan kejayaan dunia dan akhirat

dikurniaakan pasangan hidup yang terbaik :)

terus bersemangat bekerja dalam jalan ni

dah 22 tahun sekarang..dah lebih kurang 1/3 dari usia nabi..dan semakin dekat sehari dengan tarikh kematian..moga iman dan amal sentiasa bertambah,insyaAllah..



aku personally minta maaf atas salah silap dan kekurangan aku..apa2 pun, semoga ukhuwah kita tetap subur dan mekar, walaupun kadang2 diuji..huhu..have great birthday ya!!!


-nad-
wallahu'alam~

1 comment:

  1. nad, huhu.. speechless:)
    xrase ape sgt, rs down lagi ade la,teringat masa2 jahiliyah yg pelik2 dolu22.huhu

    nk ckp something je,

    enti bersabar ngn ana ye:) dont leave me alone=p huuuu *hugs* syg nad!!!

    ReplyDelete