Wednesday, July 8, 2009

berdua lebih baik

post kali ni bukan nak kongsi lagu Berdua Lebih Baik ye.saja pinjam tajuk tu je..huhu..jadi, post ini tentang apa??


merujuk entri beberapa hari lepas, saya telah membelikan diri saya sendiri seekor anak patung beruang yang sangat comel dan agak murah harganya..namanya apa ye??x fikir nama lagi..penting ke ada nama??entahlah..huhu...






dalam 4 hari ni, dia sangat suka duduk dengan saya..saya tahu walaupun dia tak tersenyum..haha..tapi hari ni, dia lagi suka sebab dia dah ada kawan baru..kawan dia ni sweet sket sebab sentiasa tersenyum..


ni kawan baru dia.. :)




comel kan?? jadi, dari satu, sekarang dah ada dua..berdua lebih baik..tapi mereka berdua kejap je..hanya untuk sesi bergambar..saya belikan anak patung yang lagi satu tu untuk seseorang..siapa dia??haha..dialah pembaca setia blog saya..kalau dia tak bagitahu pun,saya tahu je sebenarnya..ada saya buat entri pasal dia bertarikh 1 julai..bagi anak patung ni pun kira hadiah belated birthday laa..hehe..

jadi, berdua kan lebih baik??? :)



* * *

penat..letih..sume ada..rasa nak tidur je ni..tapi nanti lah..hari ni lepas kelas je, saya n 3 orang kawan pergi bandar jalan2 :) haha..padahal saya xde benda sangat nak beli..memang pergi nak cari anak patung beruang tu je..tapi biasa lah, nama pun keluar jalan2 di bandar, x sah lah kalau x beli pape kan..lebih2 lagi jalan dengan kawan2..makanya, saya pun belilah beberapa helai baju.. petang baru saya balik..penat..dengan ayam 4 ekor kat dalam beg..nasib baik ayam2 tu duduk elok2 je dalam beg saya..haha..balik tu, biasa lah, kemas2 barang..cuba baju2 baru :p, online kejap..tak lama lepas tu, orang yang sama yang diceritakan di atas datang ke bilik saya..

cuba teka apa dia bawak??hehe..dia bawak kek batik..walaupun dia penat jugak sebab baru balik beli barang, sempat lagi dia buatkan kek ni untuk saya..huhu..terharunya :)



tapi korang boleh tengok je..rasa dia saya je tahu..dah lama tak makan kek batik..kalo dulu kat hostel, selalu jugak kawan2 serumah atau akak2 yang comel tu buat..sedap kek batik yang kawan saya buat ni..yang paling penting ramuan istimewa yang dia letak dalam kek ni..ramuan tu tak semua orang guna dalam masakan mereka..

ramuan apa tu??ha, ingat Secret Recipe je yang ada resipi rahsia??(apakah??huhu) ingat KFC je ada rempah rahsia??ramuan istimewa ni lagi best tau..tau tak apa dia??

ramuan istimewa tu ialah kasih sayang :) hehe..tu lah yang penting dalam setiap masakan tu kan..terima kasih banyak2 saya ucapkan..

* * *

sebenarnya benda ni berlaku lebih awal..tapi tak apalah..sama je kalau cerita x ikut turutan dalam entri ni kan..saya memang xreti nak organize point pun..huhu..

so tadi, lepas habis kelas,ada kawan cakap kat semua orang jangan balik dulu..saya macam tak layan sangat masa tu sebab tengah kemas barang nak balik..tengah sibuk jugak bincang2 dengan kawan pasal nak pergi lawatan nanti..

lepas tu rupa2nya diorang keluarkan kek..hehe..untuk siapa lagi,mestilah untuk saya :) walaupun masa tu baru nak tulis nama atas kek tu, tapi diorang ni sangat comel laa..saya dah kata,saya tak kisah pun kalau xcelebrate..tapi tak apalah,dah diorang beli..makan je laa kan..

kak isz tengah tulis kat atas kek..thanks to kak isz n kak abby yang susah payah belikan kek :)


kek yang dah siap ditulis..huhu..saya dah 21..



saya tengah potong kek..kek dia sangat sedap..hehe..dah laa saya suka coklat..nyum..nyum..

itulah sedikit sebanyak apa yang berlaku hari ni..terima kasih pada kawan2 yang menjadikan hidup saya ceria..terima kasih Allah kerana kurniakan saya kawan2 macam mereka..

pada kawan2 dalam kelas (termasuk yang tak datang pagi tadi :p) dan terutama sekali pada mereka yang jalan2 ngan saya petang tadi..terima kasih!!!

penat tapi seronok..bulan ni tak boleh jalan2 lagi..so kita jalan2 bulan depan k..hehe.. :) kena bajet duit gak..till then..

6 comments:

  1. alhamdulillah
    sronok buat org lain sronok!!
    huhu
    tp malu la, knp letk gmbo kek batik tu?xlawo..huhu..malunye...

    ReplyDelete
  2. huhu..ada pulak gitu..yg penting sdap :)

    ReplyDelete
  3. biler ni eh??time gua tak datang aritu eh..

    ReplyDelete
  4. huhu..aah..hari rabu..lepas kelas michael hall..awat laa ang xdtg..

    ReplyDelete
  5. ala malunya gambar ku d dlm blog nad..
    heeeeeeeeeeeee =p

    ReplyDelete
  6. hepi beeelated bufdey..

    ReplyDelete