Sunday, July 5, 2009

hari ni 5 julai..

hari ni macam biasa, duduk kat bilik and kena siapkan esaimen...huhu..


tengahari as for lunch,mira masak kueyteow untuk saya..huhu..thanks mira!! :)




ni kueyteow yg dimasak oleh mira.. :)


so..hari ni 5 julai..kalau ikut tahun masihi, hari ni genap umur saya 21 tahun..alhamdulillah, masih diberi nikmat untuk hidup dan bernafas di bumi Allah ni..masih diberi 2nikmat terbesar iaitu iman dan islam..moga 2 nikmat ni sentiasa ada dengan saya hingga bila2..amin..

ok lah,just want to wish myself..

happy 21st birthday..
moga umur saya diberkati..dan semoga seluruh usia dimanfaatkan dapat sebaik mungkin insyaAllah..
moga saya diberi ketenangan dan kebahagiaan dalam hidup..
moga urusan saya dimudahkan oleh Allah..
sesungguhnya Allah tahu apa yang terbaik untuk hamba-Nya..moga saya redha dan diredhai oleh-Nya..
time kasih pada mummy yang melahirkan saya...
i love u so much :)

so semalam saya sempat g city, volunteer untuk parade budak2 sekolah kat sini..lepas abes tu, sempat pergi jalan2..


lepas tu sempat juga membeli present untuk diri sendiri..huhu..xkan nak minta present dari orang lain kan??baik beli sendiri..hehe :p


apa yang saya beli??hehe..cuba teka..




??



???



???



dah teka x????


mesti korang malas nak teka...saya gitau je laa..





seeokor teddy bear yang comel... :)


walaupun sebenarnya saya xde laa minat sangat dengan teddy bear atau yang sewaktu dengannya ni..tapi saja2 beli..alang2 harga dia pun murah..


bukan beli bear je..saya pun beli kek untuk saya makan..huhu..


tapi makan xabis2 lagi..

tadi pagi sempat call mummy kejap..pastu call along tapi dia kat luar,cakap kejap..pastu call angah,pun cakap kejap jugak..

lepas tu tadi tengahari (malam kat malaysia) sempat skype dengan keluarga saya.. mummy..angah..omar..kakak..adik..

macam biasa..borak2..adik2 yang bising..huhu..time kasih pada sume..

time kasih juga pada yang sudi menyanyikan saya birthday song pada usia saya 21 tahun ni.. :)

and last but not least,time kasih pada sume orang yang wish saya through friendster,facebook,blog,ym,skype,sms,call,dll...

dengan bertambahnya usia ini,bermakna semakin dekatlah pertemuan dengan maha pencipta..moga amal bertambah dan iman meningkat insyaAllah...

5 comments:

  1. sedihnyer tengok bear tu depan ada kek...huhuhu..Tak pe la..yang penting walau jauh di mata, dekat di hati..cewahhh :P

    ReplyDelete
  2. hehe..apasal nk sedih..xpaham btul laa..
    huhu..kek tu pun x abes2 mkn lg..haha..

    ReplyDelete
  3. eh bday ko eh??biler eh??sorry ak bab2 bday org ni mmg lemah sgt..huhu..takde dlm memori..

    ReplyDelete
  4. da abes blom cake tu? kalo xabis2 lagi meh anta cni.. cheese cake ke tu? mcm sedap je sgt..hehe.. nway, Happy Birthday my dear sis.. moga diberkati Allah selalu.. aminnn..
    p/s: xsempat nak skype lagi la.. aritu g kuantan plak celebrate 2nd anniversary ;-)

    ReplyDelete
  5. azar, xpe..aku paham..bdk2 xcukup umo mmg cmtu.. (jgn marah eh.. :p)

    along,hehe..kek ada lg tuh..xtau bila nk abeskan..hehe..xpe2,nnti bebila free on laa skype,nk ckp ngan harris..

    ReplyDelete