Thursday, July 2, 2009

saya jawab je

ini adalah tag from sam kat facebook..tp saya xberapa suka m'publishkan about myself sgt..so memandangkan blog ni mcm xde laa public sgt, maka sy jawab laa tag ni kat sini..1st time melayan tag orang..nasib baik sam yg tag..kalo org lain,malas nk layan..huhu.. :)

Rules :You've been tagged, you are supposed to write a note with the ABC's of YOU. At the end, choose 26 people to be tagged. You have to tag me so really you just need 25 more people. If I tagged you, it's because I want to know more about you - but not in a creepy stalker kind of way.

1. Bekas kekasih saya adalah :-> xde..xpernah dan xnak putus cinta..apakah??huhu..

2. Saya sedang mendengar :-> bunyi hujan turun kat luar tingkap..dan bunyi burung b'kicau..

3. Mungkin saya patut:-> buat keje dan siapkan esaimen..

4. Saya suka :-> warna biru..tengok langit..baca buku..dll..

5.Sahabat-sahabat baik saya :-> mereka tahu siapa mereka..

6.Saya tak paham :-> kenapa sy dok main2 dpn lptop sedangkan ada keje kena buat..

7.Saya kehilangan :-> mood utk wat keje..camane ni??

8.Ramai yang berkata :-> senyum saya macam ibu mengandung..ibu2 yg mengandung, adakah anda setuju??

9.Makna nama saya :-> xsure sgt..kena tgk dlm buku..tp lepas tgk dlm buku pun xingt2 gak..

10.Cinta itu adalah :-> 'cinta itu cahaya sanubari kurniaan tuhan fitrah insani... '-lagu inteam&mestica

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :-> buat kerja kot..

12.Saya akan cuba :-> kuatkan hati!! xnak fikir pasal balik m'sia smpai taun dpn..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :-> kehidupan kat syurga nnti..endless life..insyaAllah :)

14.Telefon bimbit saya :-> warna hitam..lptop pun hitam..beg pun hitam..senang nk match..

15.Bila saya terjaga dari tidur :-> mesti rasa nk sambung tdo lg..

16.Saya paling meluat apabila :-> entah..meluat tgk orang pura2 kot..

17.Pesta/Parti adalah :-> tempat family saya berkumpul dan sume orang makan2 dgn gembira..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :-> agas2..comel ke?? entah,sume haiwan pun comel je rasanya..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :-> masa kecik2 dulu..walaupun masa tu rasa xbest, tp rasanya masa tu sgt bahagia..xyah pening2..

20.Hari ini :-> sy dpt buku yg sy order from kitabun.. :)

21.Malam ini saya akan :-> xtahu lg..tp yg pastinya kena buat esaimen..

22.Esok pula saya akan :-> sambung buat esaimen lg..

23.Saya betul-betul inginkan :-> ketenangan dan kebahagiaan hidup..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :-> saya rasa muka saya xhitam sgt macam masa blk summer camp haritu..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :-> nak duk bilik je..

26.Makanan Barat atau Jepun :-> makanan melayu boley??tetiba arini teringin nak makan nasi tomato..angah, kirim resipi..huhu..

27.Bilik yang terang atau gelap:-> terang, walaupun sy jarang buka tingkap...

28.Makanan segera adalah :-> kalau mi segera, hanya boleh dimakan kalau dpt keizinan..kan xelok utk kesihatan..huhu..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?-> ok

30.Siapa yang anda nak Tag?-> malas laa nak tag orang lain..kalau rasa nk jawab, jawab je laa k..jgn memalu :)


2 comments:

  1. 12.Saya akan cuba :-> kuatkan hati!! xnak fikir pasal balik m'sia smpai taun dpn..- YER KUATKAN HATI OK!KALO ANGAH BANYAK DUIT DAH BAWAK SUMER GI SANA..TAPI APAKAN DAYA :P

    15.Bila saya terjaga dari tidur :-> mesti rasa nk sambung tdo lg.. - YANG INI ADALAH SANGAT SETUJU!

    19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :-> masa kecik2 dulu..walaupun masa tu rasa xbest, tp rasanya masa tu sgt bahagia..xyah pening2.. - YER, ANGAH SELALU RASA ADIKKU KECIL LAGI..RUPANYA DAH BESAR DAH (AKU DAH TUA)


    26.Makanan Barat atau Jepun :-> makanan melayu boley??tetiba arini teringin nak makan nasi tomato..angah, kirim resipi..huhu..- OIT, NASI TOMATO ANGAH PON TAK PAS LAGHI HEHEHE..BETUL KE NAK NI? LEH DIUSAHAKAN :P

    ReplyDelete
  2. hehe..n dan tdo adalah sgt sinonim..huahua..
    n tau angah pun xpas lg wat nasi tomato..mntak resipi kat mamy laa..nnti ngah pos ke,email ke..hehe.. :)

    ReplyDelete